SLTN neemt al vele jaren de zorgen van ICT uit handen van zorginstellingen. Wij geloven in de kracht van partnership en met vele zorgorganisaties werken wij al jaren nauw samen. Onze cultuur is open en pragmatisch en wij staan bekend als een plezierige werkgever waar persoonlijke ontwikkeling centraal staat.

Wij ontwerpen, bouwen en beheren duurzame en innovatieve ICT-oplossingen waarbij we de eindgebruiker en de cliënt/patiënt centraal stellen. Dat doen wij voor een breed spectrum aan organisaties binnen de zorg. Onze focus ligt hierbij op de thema’s Datagedreven Werken, Digitale Werkplek, Netwerk & Security, Cloud, Zorgcommunicatie/Domotica en Telefonie.

ICT moet een belangrijke bijdrage blijven leveren aan het betaalbaar houden van goede zorg met een menselijke maat. Wij helpen zorginstellingen met innovatieve diensten om, in deze snel veranderende omgeving, de juiste keuzes te maken en ICT-middelen op een effectieve manier in te zetten. Wij doen dit door zorginstellingen inzicht te bieden in hun data, het realiseren van flexibele en veilige digitale werkomgevingen, netwerk- en cloud infrastructuren en wij ondersteunen zorginstellingen met het optimaliseren van processen door de inzet van slimme zorgtechnologie.

Omdat privacy en informatiebeveiliging belangrijke aspecten zijn, bieden wij securitydiensten en zijn onze managed- en clouddiensten NEN 7510, ISO 27001 en ISAE3402 type II gecertificeerd. Wij beschikken over een 24/7 Servicedesk vanuit ons kantoor in Hilversum. Hierdoor kunnen wij eindgebruikers ook buiten reguliere kantoortijden direct helpen. Wel zo belangrijk in de zorgverlening aan cliënten en patiënten.

SLTN vindt het belangrijk om de samenwerking continue te verbeteren. Naast het meten van afgesproken KPI’s, meten wij continue eindgebruikerstevredenheid. Werkt ICT voor de eindgebruiker naar behoren? En word ik als gebruiker snel en goed geholpen bij vragen en storingen? Vanuit de eindgebruikersbeleving en XLA kunnen we tijdig knelpunten signaleren en verbeterpunten aandragen en uitvoeren.–. Daarbij kijken wij niet alleen naar onze eigen dienstverlening, maar ook naar de rest van de keten. U mag van ons verwachten dat wij de ontwikkelingen in de markt en technologie inbrengen om gezamenlijk te bepalen hoe dit de digitale ondersteuning van de zorg kan verbeteren.

SLTN. Ontzorgt ICT.

Wij bouwen samen aan een goede digitale ondersteuning van de zorg.
Samen met ons rijk ecosysteem van partners en leveranciers creëren ondersteunen wij de digitalisering van de zorg. Uw vaste huisarchitect van SLTN gaat met uw zorgwensen aan de slag en past de relevante innovaties toe op uw transitie